W 2017 r. sporo się u nas działo! Nowe nośniki, projekty, inwestycje i prawie 600 kampanii OOH. Dzięki temu możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 21% w stosunku do poprzedniego roku. Zobaczcie podsumowanie 2017 roku!
Już pod koniec 2016 r. zanotowaliśmy 20-procentowy wzrost przychodów względem 2015 r. i nie zwalniamy tempa. 2017 rok to kolejny wzrost przychodów. Przybyło nam także 50 całkiem nowych klientów, których serdecznie witamy na pokładzie.
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2022/01/Warexpo_PODSUMOWANIE-2017_infografika_ok-940x940.jpeg)
Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zrealizować sporo ciekawych i dużych kampanii, np. dla ORLEN Warsaw Marathon, Kwartalnika Przekrój, 33. Warszawskiego Festiwalu Filmowego czy dla Muzeum Warszawy, które otwierało swoją nową wyremontowaną siedzibę i bardzo ważną dla Warszawy wystawę.
Stawiliśmy czoła nowym wyzwaniom, szczególnie przy trudnym projekcie Virtualna Warszawa, w ramach którego przygotowaliśmy komunikowaliśmy możliwość uzyskania dotacji na telefony komórkowe dla osób niewidomych i słabowidzących. Po raz pierwszy drukowaliśmy plakaty, ulotki i dokumenty konkursowe w brajlu. Odpowiadaliśmy także za koncepcję graficzną i kampanię outdoorową. Kolejnym ciekawym wyzwaniem była współpraca z Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, dla którego w ciągu roku zrobiliśmy wiele różnych mniejszych i większych projektów. M.in. współpracując przy III edycji Nagrody Architektonicznej, w ramach której przygotowaliśmy dokumentację zdjęciową nominowanych w konkursie, stronę internetową oraz komunikację w mediach społecznościowych czy produkując wystawy plenerowe o architekturze Warszawy i jej aktualnych przemianach m.in. wystawę nagrodzonych prac w konkursie na zagospodarowanie terenu wokół Pałacu Kultury i Nauki Jaki Plac Defilad? Bardzo ważna była też dla nas kontynuacja kampanii, którą rozpoczęliśmy jeszcze pod koniec 2016 r. czyli #OddychajWarszawo mówiącej o problemie zanieczyszczenia powietrza, jego źródłach oraz możliwych do podjęcia działaniach przez każdego z nas.
W ramach #galeriamiejskaWarexpo zaangażowaliśmy się w kilka ważnych dla miasta inicjatyw m.in. promocję Albumu Warszawa.Warsaw – bardzo ładnie wydanego, nowego przewodnika po ciekawych miejscach stolicy. Na naszych nośnikach w ramach mecenatu pojawiło się również Muzeum Sztuki Nowoczesnej, które komunikowało otwarcie nowej siedziby i wystawy Syrena herbem twym zwodnicza. W efekcie nowy pawilon MSN nad Wisłą odwiedziło 50 tys. widzów. To ogromny sukces i bardzo się cieszymy, że dołożyliśmy do niego swoją cegiełkę. Przy okazji mecenatu warto wspomnieć o inicjatywie z jaką zgłosiła się do nas Stacja Muranów, która organizowała zbiórkę na wykonanie muralu upamiętniającego legendarnego Złego, bohatera najsłynniejszej powieści Leopolda Tyrmanda. Informacje o tym pojawiły się na naszych ekranach w przejściu pomiędzy I a II linią metra na stacji metra Świętokrzyska.
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2022/01/Warexpo_PODSUMOWANIE-2017_infografika_ok6-940x940.jpeg)
Rok 2017 to także nowe nośniki w naszej ofercie – nowoczesne, podświetlane słupy oraz panele reklamowe na kioskach na Krakowskim Przedmieściu. Dzięki temu nasi klienci mają możliwość zareklamowania swoich inicjatyw i produktów na prestiżowej i jednej z najważniejszych warszawskich ulic. Reklama na Krakowskim Przedmieściu dopełniła sieć podświetlanych nośników i razem ze nowoczesnymi słupami na ulicy Świętokrzyskiej i przy Placu na Rozdrożu tworzy możliwość bardzo dobrze widocznej i estetycznej reklamy wzdłuż najbardziej prestiżowych ulic Warszawy. Ale na tym nie koniec. W grudniu 2017 r. wystartowaliśmy z realizacją zapowiadanej wcześniej inwestycji – nowego modelu podświetlanych słupów z 6 miejscami ekspozycji typu city light. Nasz program inwestycyjny zakłada wymianę ok. 25 proc. tradycyjnych, klejonych słupów na nowoczesne, podświetlane – tym samym dostosowujemy się do wytycznych uchwały krajobrazowej przyjętej przez Miasto Stołeczne Warszawę. Pierwsze nośniki można już podziwiać spacerując po centrum Warszawy.
Z mnóstwem energii i głową pełną pomysłów zaczynamy rok 2018. Mamy nadzieję, że pod koniec będziemy się mogli pochwalić kolejnymi ciekawymi realizacjami! Trzymajcie za nas kciuki!