W 2017 r. sporo się u nas działo! Nowe nośniki, projekty, inwestycje i prawie 600 kampanii OOH. Dzięki temu możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 21% w stosunku do poprzedniego roku. Zobaczcie podsumowanie 2017 roku!
Już pod koniec 2016 r. zanotowaliśmy 20-procentowy wzrost przychodów względem 2015 r. i nie zwalniamy tempa. 2017 rok to kolejny wzrost przychodów. Przybyło nam także 50 całkiem nowych klientów, których serdecznie witamy na pokładzie.
Przez ostatnie 12 miesięcy udało nam się zrealizować sporo ciekawych i dużych kampanii, np. dla ORLEN Warsaw Marathon, Kwartalnika Przekrój, 33. Warszawskiego Festiwalu Filmowego czy dla Muzeum Warszawy, które otwierało swoją nową wyremontowaną siedzibę i bardzo ważną dla Warszawy wystawę.
Stawiliśmy czoła nowym wyzwaniom, szczególnie przy trudnym projekcie Virtualna Warszawa, w ramach którego przygotowaliśmy komunikowaliśmy możliwość uzyskania dotacji na telefony komórkowe dla osób niewidomych i słabowidzących. Po raz pierwszy drukowaliśmy plakaty, ulotki i dokumenty konkursowe w brajlu. Odpowiadaliśmy także za koncepcję graficzną i kampanię outdoorową. Kolejnym ciekawym wyzwaniem była współpraca z Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, dla którego w ciągu roku zrobiliśmy wiele różnych mniejszych i większych projektów. M.in. współpracując przy III edycji Nagrody Architektonicznej, w ramach której przygotowaliśmy dokumentację zdjęciową nominowanych w konkursie, stronę internetową oraz komunikację w mediach społecznościowych czy produkując wystawy plenerowe o architekturze Warszawy i jej aktualnych przemianach m.in. wystawę nagrodzonych prac w konkursie na zagospodarowanie terenu wokół Pałacu Kultury i Nauki Jaki Plac Defilad? Bardzo ważna była też dla nas kontynuacja kampanii, którą rozpoczęliśmy jeszcze pod koniec 2016 r. czyli #OddychajWarszawo mówiącej o problemie zanieczyszczenia powietrza, jego źródłach oraz możliwych do podjęcia działaniach przez każdego z nas.
W ramach #galeriamiejskaWarexpo zaangażowaliśmy się w kilka ważnych dla miasta inicjatyw m.in. promocję Albumu Warszawa.Warsaw – bardzo ładnie wydanego, nowego przewodnika po ciekawych miejscach stolicy. Na naszych nośnikach w ramach mecenatu pojawiło się również Muzeum Sztuki Nowoczesnej, które komunikowało otwarcie nowej siedziby i wystawy Syrena herbem twym zwodnicza. W efekcie nowy pawilon MSN nad Wisłą odwiedziło 50 tys. widzów. To ogromny sukces i bardzo się cieszymy, że dołożyliśmy do niego swoją cegiełkę. Przy okazji mecenatu warto wspomnieć o inicjatywie z jaką zgłosiła się do nas Stacja Muranów, która organizowała zbiórkę na wykonanie muralu upamiętniającego legendarnego Złego, bohatera najsłynniejszej powieści Leopolda Tyrmanda. Informacje o tym pojawiły się na naszych ekranach w przejściu pomiędzy I a II linią metra na stacji metra Świętokrzyska.
Rok 2017 to także nowe nośniki w naszej ofercie – nowoczesne, podświetlane słupy oraz panele reklamowe na kioskach na Krakowskim Przedmieściu. Dzięki temu nasi klienci mają możliwość zareklamowania swoich inicjatyw i produktów na prestiżowej i jednej z najważniejszych warszawskich ulic. Reklama na Krakowskim Przedmieściu dopełniła sieć podświetlanych nośników i razem ze nowoczesnymi słupami na ulicy Świętokrzyskiej i przy Placu na Rozdrożu tworzy możliwość bardzo dobrze widocznej i estetycznej reklamy wzdłuż najbardziej prestiżowych ulic Warszawy. Ale na tym nie koniec. W grudniu 2017 r. wystartowaliśmy z realizacją zapowiadanej wcześniej inwestycji – nowego modelu podświetlanych słupów z 6 miejscami ekspozycji typu city light. Nasz program inwestycyjny zakłada wymianę ok. 25 proc. tradycyjnych, klejonych słupów na nowoczesne, podświetlane – tym samym dostosowujemy się do wytycznych uchwały krajobrazowej przyjętej przez Miasto Stołeczne Warszawę. Pierwsze nośniki można już podziwiać spacerując po centrum Warszawy.
Z mnóstwem energii i głową pełną pomysłów zaczynamy rok 2018. Mamy nadzieję, że pod koniec będziemy się mogli pochwalić kolejnymi ciekawymi realizacjami! Trzymajcie za nas kciuki!