Creative OOH Warexpo dla 10. edycji budżetu obywatelskiego

Za nami zakończenie głosowania w 10. edycji Budżetu Obywatelskiego. Z tej okazji Warexpo, we współpracy z Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy zrealizowało niestandardową kampanię OOH.

W podświetlanych nośnikach Wars powstało miasto w słupach – połączenie niestandardowej formy kampanii OOH z zasięgową kampanią zrealizowaną na nośnikach zewnętrznych.

Dopełnieniem działań komunikacyjnych było także innowacyjne wykorzystanie sieci DOOH Warexpo, za pomocą której mieszkańcy dowiadywali się, ile dni pozostało do końca głosowania.
 
Podświetlane, nowoczesne słupy reklamowe Warexpo z przestrzenną kampanią zlokalizowano:

- pod Pałacem Kultury i Nauki, doskonale widoczne od strony centrum handlowego Złote Tarasy,
- przy wejściu do Muzeum Techniki,
- przy wyjściu z metro Centrum vis a vis Rotundy.

Fot. Ewelina Lach, Warexpo

Centrum Komunikacji Społecznej

Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy

30.06.2023

Krakowskie Przedmieście

708 Wars - PKiN / Emilii Plater / Zlote Tarasy- Śródmieście

711 Wars - PKiN / Muzeum Techniki - Śródmieście

641 Wars - Marszałkowska vis a vis DT Centrum Wars, wejście do metra

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content