Warexpo posiada w portfolio nośniki digital signage, znajdujące się w prestiżowych lokalizacjach, w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy. Sieć nośników smart citylight zapewnia: najwyższą, jakość obrazu, możliwość informowania w czasie rzeczywistym, informacje ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.
Sieć daje również możliwość komunikowania się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach zlokalizowanych po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75” nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiadamy nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.
Szczegóły Junior
Sieć daje również możliwość komunikowania się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach zlokalizowanych po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75” nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiadamy nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.
Realizacje
SMART CITYLIGHT – Blisko odbiorcy
Miejski gwar, ruch uliczny i nośnik Smart citylight dobrze razem się komponują. W naszej ofercie te nośniki znajdują się w najlepszych i najbardziej uczęszczanych stołecznych lokalizacjach – na ulicy Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. To nośnik bliski odbiorcy, dostępny, który jest elementem miejskiej tkanki.
Narodziny, odwiedziny, ciekawostki, plany i wskazówki, czyli o tym, co nowego w Warszawskim ZOO, można dowiedzieć się z ekranów LED space Warexpo, przestrzeni cyfrowej w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz z sieci nośników smart citylight. Operator nośników reklamowych spółka Warexpo we współpracy z Warszawskim ZOO pokazuje zwierzęce newsy w prestiżowych lokalizacjach miasta. […]
Przed nami kolejny weekend Out Of Home. Bardzo się cieszymy, że możemy się z wami spotkać poza domem zwłaszcza, gdy jaśniej świeci słońce. Out Of Home to wspólna kampania promująca media #OOH na nośnikach #Warexpo Outdoor jest Cool! AMS Business Consulting Bielsko-Biała i Jet Line. Jeszcze wiele zdziałamy Out Of Home!