Następny nośnik

Słupy klejone Traffic
INFORMACJE OGÓLNE
Nośnik LED SPACE

Ten innowacyjny produkt składa się z trzech wielkich ekranów LED, umieszczonych na trzech ścianach stacji Metro Świętokrzyska. Jest to ciekawa propozycja do przekazania informacji miejskich oraz oferty kulturalnej. Strategiczna lokalizacja ekranów buduje doskonałą widoczność kampanii, a nowy design powierzchni ekspozycyjnej nadaje jej estetyczną i elegancką formę.

Specyfikacja techniczna

Jakie są zalety nośnika?

Najlepsze lokalizacje
Bliskość odbiorcy
Ekologia
Kreatywne rozwiązania

Specyfikacja techniczna

Wariant 1
Specyfikacja (wymiary/rozdzielczość):

ekran 1 – 31,680 x 2,688m /5280×448 ekran 2 – 22,464 x 2,688m / 3744×448 ekran 3 – 28,992 x 2,688m / 4832×448

Pobierz specyfikację
PDF 1.8 mb
Formaty przygotowywanych materiałów do emisji:
Katalog reklam niepożądanych Warunki techniczne realizacji usługi
Informacje szczegółowe
Szczegóły

• Pliki w dowolnym powszechnie stosowanym formacie graficznym (preferowane formaty to TIFF, EPS, PDF) w przestrzeni kolorystycznej CMYK bez profilu kolorystycznego. • Bitmapy do druku cyfrowego powinny być spłaszczone. • Dla druku cyfrowego kolory Pantone przekształcone na kolory CMYK. • Logo lub rysunki w postaci wektorowej. • Tekst zamieniony na krzywe. • Pliki w skali 1:1 lub 1:10 oraz w odpowiedniej rozdzielczości uzależnionej od wielkości pracy. (300 – 3000 dpi dla pliku w skali 1:10, lub 30 – 300 dpi dla pliku w skali 1:1). Druki o dużych rozmiarach (bilboardy, banery) wymagają mniejszej rozdzielczości (30-70 dpi na wydruku), prace o mniejszych rozmiarach, oglądane z bliska, wymagają większych rozdzielczości (nawet 300 dpi). • Przewidziane spady w kolorze pracy nie mniej niż 1 cm na wydruku z każdej strony (2 cm dla druku dwustronnego). • Skład koloru czarnego C60/M60/Y60/K100 dla druku cyfrowego, dla druku offsetowego C60/M0/Y0/K100. • Plik nie może zawierać masek, kanałów alfa, ani żadnych nadruków „overprint”. • Pliki do wycinania krzywoliniowego w formie wykrojnika (krzywa) w formatach PDF, EPS, AI, CDR.

Zgodność

Dla kontroli zgodności kolorów niezbędne jest dostarczenie odbitki próbnej z pliku – proof (proof cyfrowy, Matchprint, Cromalin). Prosimy o dołączenie poglądowego pliku PDF lub JPG pracy w celu weryfikacji zawartości plików. Ponadto prosimy o zwrócenie uwagi na rozmieszczenie istotnych elementów projektu (logo, tekst) i zachowanie „bezpiecznych” odległości tych elementów od krawędzi wydruku pracy: min 5 cm dla citylightów i podobnych prac a 20 – 50 cm dla bilboardów (w zależności od wielkości bilboardu).

Realizacje

Badaj jajka
W listopadzie na DOOH Warexpo trafiła kampania Badaj jajka. Spółka aktywnie wsparła fundację Kochasz Dopilnuj, by wspólnie podnieść świadomości mężczyzn i zachęcić ich do badań pod kątem raka jąder i raka gruczołu krokowego. Doskonałe, pełne energii i emocji fotografie chwytają za oko przechodniów przy spektakularnej przestrzeni LED space na styku linii metra oraz na ekranach […]
Zobacz więcej
Profrekwencyjne Warexpo
Spółka w październiku 2023 r. włączyła się w kampanię profrekwencyjną Akcji Demokracja: Idę na #Wybo23. Na potrzeby Akcji udostępniono ekrany digital signage na Krakowskim Przedmieściu oraz na wizyjnej LED space w przejściu między liniami metra. Strategiczne lokalizacje zbudowały doskonałą widoczność kampanii i pozwoliło to dotrzeć z informacją do tysięcy warszawiaków każdego dnia. Przestrzeń LED space […]
Zobacz więcej
Nadal jestem kobietą
W październiku ruszyła druga odsłona kampanii społecznej „Nadal jestem kobietą”, organizowanej przez Fundację Świadomi Życia oraz Fundację Picture Doc. Przez cały październik na przestrzeni wizyjnej LED space w Metrze Świętokrzyska oraz na nośnikach smart citylight na Krakowskim Przedmieściu Warexpo prezentowało wystawę zdjęć i materiały edukacyjne dotyczące profilaktyki raka piersi. Wyjątkowe fotografie przedstawiały historie 8 bohaterek, […]
Zobacz więcej

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content