Następny nośnik

Słupy z plexi Metropolis
INFORMACJE OGÓLNE
Nośniki TRAFFIC

Słupy reklamowe to stały element ulicy, dający dużą swobodę w projektowaniu kreacji. Każdy z nośników ma trzy powierzchnie ekspozycyjne. Kampanię można przeprowadzić w wybranych lokalizacjach, wynajmując pojedyncze powierzchnie lub cały nośnik. To forma reklamy outdoorowej będąca zawsze blisko odbiorcy.

Karta produktu

Jakie są zalety nośnika?

Najlepsze lokalizacje
Bliskość odbiorcy
Ekologia
Kreatywne rozwiązania

Specyfikacja techniczna

Wariant 1
Format plakatów
CLP 142x204cm

Nośniki Warexpo od lat wpisują się w tkankę miejską stolicy. Wraz ze zmieniającym się obliczem miasta zmieniają się też nasze słupy reklamowe.

Pobierz specyfikację
PDF 1.8 mb
Informacje szczegółowe
Szczegóły

• Pliki w dowolnym powszechnie stosowanym formacie graficznym (preferowane formaty to TIFF, EPS, PDF) w przestrzeni kolorystycznej CMYK bez profilu kolorystycznego.

• Bitmapy do druku cyfrowego powinny być spłaszczone.

• Dla druku cyfrowego kolory Pantone przekształcone na kolory CMYK.

• Logo lub rysunki w postaci wektorowej.

• Tekst zamieniony na krzywe.

• Pliki w skali 1:1 lub 1:10 oraz w odpowiedniej rozdzielczości uzależnionej od wielkości pracy. (300 – 3000 dpi dla pliku w skali 1:10, lub 30 – 300 dpi dla pliku w skali 1:1). Druki o dużych rozmiarach (bilboardy, banery) wymagają mniejszej rozdzielczości (30-70 dpi na wydruku), prace o mniejszych rozmiarach, oglądane z bliska, wymagają większych rozdzielczości (nawet 300 dpi).

• Przewidziane spady w kolorze pracy nie mniej niż 1 cm na wydruku z każdej strony (2 cm dla druku dwustronnego).

• Skład koloru czarnego C60/M60/Y60/K100 dla druku cyfrowego, dla druku offsetowego C60/M0/Y0/K100.

• Plik nie może zawierać masek, kanałów alfa, ani żadnych nadruków „overprint”.

• Pliki do wycinania krzywoliniowego w formie wykrojnika (krzywa) w formatach PDF, EPS, AI, CDR.

Zgodność

Dla kontroli zgodności kolorów niezbędne jest dostarczenie odbitki próbnej z pliku – proof (proof cyfrowy, Matchprint, Cromalin).

Prosimy o dołączenie poglądowego pliku PDF lub JPG pracy w celu weryfikacji zawartości plików.

Ponadto prosimy o zwrócenie uwagi na rozmieszczenie istotnych elementów projektu (logo, tekst) i zachowanie „bezpiecznych” odległości tych elementów od krawędzi wydruku pracy: min 5 cm dla citylightów i podobnych prac a 20 – 50 cm dla bilboardów (w zależności od wielkości bilboardu).

Realizacje

Versace na Traffikach
Powrót do tradycyjnej formy ekspozycji plakatów w komunikacji marki ekskluzywnej – możliwe? Tak, oczywiście z Warexpo. Versace Jeans Couture na naszych nośnikach, czyli klasyk w zadziornym miejskim stylu. Kampania zrealizowana na tradycyjnych, klejonych słupach typu Traffic.
Zobacz więcej
Bond, James Bond
Nośniki do zadań specjalnych? Oto one: LED SPACE w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska, ekrany Smart Citylight na ulicy Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu i last but not least słupy klejone typu Traffic. Kompletna kampania reklamowa, która obejmuje zróżnicowane nośniki w najlepszych lokalizacjach stolicy. Kampania, która podobnie jak James Bond łączy w […]
Zobacz więcej
Warsaw Summer Jazz Days
Zbliża się 29. edycja Warsaw Summer Jazz Days. Tegoroczne koncerty, podobnie jak podczas minionych edycji, odbędą się w klubie Stodoła. Organizatorzy przygotowali również dodatkową atrakcję. Młode zespoły zagrają, jeżdżąc ulicami Warszawy… odkrytymi autobusami. Już teraz na ulicach Warszawy można zobaczyć kampanię, która w żywej kolorystyce świetnie się prezentuje na tradycyjnych klejonych słupach typu Traffic.
Zobacz więcej

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content