Informacje ogólne

Nośniki w Tramwajach

Tramwaje warszawskie kursują na 276 kilometrach torów, mają 1500 ekranów LCD w niemal 200 pojazdach typu SWING i JAZZ – to 400 tysięcy odbiorców dziennie i jedna z najskuteczniejszych form digitalowej reklamy out of home. 15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane są w formie statycznej lub animacyjnej od 3 do 6 razy w ciągu godziny. To daje emisję spotów od 400 tysięcy do 800 tysięcy razy w podczas standardowej dwutygodniowej kampanii.

<p>Nośniki w <strong>Tramwajach</strong></p>
Plakat

Ekrany LCD:

Plik video:
  • Format pliku .AVI
  • Wielkość pliku max. 5 Mb
  • Rozdzielczość 1280 x 610 px
  • 24 –25 klatek/s
  • Kodek – MPEG-4 (H264)
  • Szybkość danych w kompresji 2000 Kb/s
  • Długość spotu 15 sekund
  • Pliki nie mogą posiadać dźwięku
  • Plik nie może zawierać masek, kanałów alfa, ani żadnych nadruków „overprint”
  • Plik powinien być dostępny do podglądu w Windows Media Player (od wersji 11 i wyżej)
Pobierz specyfikację

Jakie są zalety nośnika?

Najlepsze lokalizacje
Bliskość odbiorcy
Ekologia
Kreatywne rozwiązania

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

sprzedaz@warexpo.pl

Pasek narzędzi