11 listopada Miasto st. Warszawa wspólnie z Warexpo znów umożliwiło warszawiakom i warszawiankom przyozdobienie swoich ubrań w kokardy narodowe. Na pięciu słupach w stolicy pojawiło się 7 500 biało-czerwonych przypinek.
- Coroczna akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem i pozytywnym odzewem wśród mieszkańców, którzy radośnie i uroczyście obchodzą ten szczególny dzień. Inicjatywa ta podkreśla również siłę outdooru jako medium inkluzywnego i dostępnego dla każdego, a w tym kontekście pełni funkcję usługi komunalnej dla warszawskiej społeczności. Jesteśmy wdzięczni, że Miasto st. Warszawa kolejny rok obdarzyło nas zaufaniem we współtworzeniu tej wyjątkowej akcji – mówi członkini zarządu Warexpo Aleksandra Derc.
Całość kompozycji tworzyły specjalnie na tę okazję zaprojektowane plakaty, wraz z dołączonymi do nich kokardami narodowymi. Instalacje Creative OOH zostały umieszczone w pięciu strategicznych lokalizacjach:
Fot. Ewelina Lach, Miasto st. Warszawa
Miasto Stołeczne Warszawa
Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!