Twórz z nami reklamę z szacunkiem dla przestrzeni publicznej

Reklama, która funkcjonuje w zgodzie z miejską przestrzenią, architekturą, historią i z szacunkiem dla mieszkanek i mieszkańców, to nasza idea.

Nasz zespół

Michał Marcinkiewicz

Prezes Zarządu Warexpo

Aleksandra Derc

Członkini Zarządu Warexpo

Dawid Niezgoda

Dyrektor Handlowy

Krzysztof Rutkowski

Dyrektor Operacyjny

Aldona Szmitkowska

Dyrektorka Finansowa Główna Księgowa

Dorota Jurek

Zastępczyni Dyrektora Handlowego

Justyna Chorzela

Specjalistka ds. Sprzedaży

Joanna Karnowska

Specjalistka ds. Sprzedaży

Rada nadzorcza

Radosław Kasyk
Przewodniczący Rady
Grzegorz Wójtowicz
Członek Rady
Dorota Jurek
Członkini Rady
Karolina Lasota
Członkini Rady
Stanisław Faliński
Członek Rady
Pokaż więcej
Pokaż mniej
WAREXPO

O nas

Warexpo sp. z o.o. jest właścicielem i administratorem sieci podświetlanych słupów reklamowych i tradycyjnych klejonych. Łącznie oferujemy 609 powierzchni reklamowych w 281 lokalizacjach. Nowością w portfolio jest sieć nośników DOOH zlokalizowana na prestiżowym Krakowskim Przedmieściu, handlowej ul. Chmielnej i w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra.

Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out of home.

Strategiczne lokalizacje budują doskonałą widoczność kampanii, a nowy design nośników z podświetleniem powierzchni ekspozycyjnej nadaje im estetyczną i elegancką formę.

Warexpo dociera z reklamą do 7 milionów odbiorców dzięki połączeniu potencjału słupów reklamowych w stolicy i 8 największych miastach Polski z nośnikami w komunikacji miejskiej na terenie aglomeracji warszawskiej. Oferta spółki obejmuje kompleksową usługę polegającą na planowaniu, realizacji i koordynacji kampanii reklamowych, w tym działań niestandardowych.

Mecenat

Warexpo wspiera inicjatywy kulturo i miastotwórcze od 2016 roku. Współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, instytucjami, twórcami i twórczyniami, dla których ważna jest Warszawa, jej mieszkańcy i mieszkanki.

Nadal jestem kobietą na nośnikach Warexpo

Z ogromną dumą i wzruszeniem zrealizowaliśmy ten szczególny i waży projekt. Wyjątkowa kampania NADAL JESTEM KOBIETĄ opowiadała historię 8 bohaterek, wojowniczek, wspaniałych kobiet. Bardzo intymne i przepiękne fotografie eksponowaliśmy na LEDspace Warexpo w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz na Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu i ul. Chmielnej. Na zdjęciach zamieszczono kod QR kierujący […]

Zobacz więcej

INNSUMIT na LED space

Bardzo się cieszymy, że mogliśmy być częścią największego festiwalu insightów i innowacji w Europie Centralnej INNSUMIT. To największe tego typu wydarzenie w Europie Centralnej organizowane przez PTBRiO. Na festiwalowych scenach wystąpiło blisko 150 twórców i twórczyń, a w programie znalazło się pond 90 wystąpień, paneli oraz dyskusji. Warexpo było partnerem wydarzenia.

Zobacz więcej

Outriders na Smart Citylight

Jak wygląda codzienność mieszkańców Ukrainy? Z jakimi trudami mierzą się każdego dnia? Fotograficzną opowieść o wyzwaniach, sile i determinacji na przekór wojnie, czyli nowy projekt grupy reporterskiej Outriders #eyesonukraine można było zobaczyć na sieci Smart Citylight Warexpo w centrum Warszawy. Ośmioosobowy team dziennikarzy i dziennikarek Outriders z: Chersonia, Zaporoża, Ochtyrki, Czernihowa, Dnipro, Poltawy, Mikołajewa i […]

Zobacz więcej

Warszawskie Dziki

Sportowe emocje po warszawsku, tak można w skrócie zaanonsować współpracę pomiędzy Warexpo a drużyną koszykarską Warszawskie Dziki. Na sieci nośników smart citylight zlokalizowanej na Krakowskim Przedmieściu i na ul. Chmielnej oraz na ekranach LED space w przejściu pomiędzy I a II linią metra. Spółka zapowiada nadchodzące mecze i podsumowuje wyniki rozgrywek wyjazdowych. Nośniki Warexpo umożliwiają […]

Zobacz więcej

Gościnność

GOŚCINNOŚĆ to projekt Andrzeja Wieteszki, który od 2010 roku realizowany jest w różnorodnych mediach. Tym razem został umieszczony na ekranach Warexpo – LED Space między I a II linią metra Świętokrzyska oraz na ulicach Chmielnej i Krakowskim Przedmieściu. To apel o pomoc potrzebującym: osobom biednym, bezdomnym, uchodźcom i migrantom. Ludziom potrzebującym naszego wsparcia, wędrowcom, niespodziewanym […]

Zobacz więcej

Portret osobisty

Eksponowanie świetnych fotografii poza przestrzenią galeryjną, to kusząca perspektywa. Bardzo dobrze prezentują się na nośnikach digital signage Warexpo na Krakowskiem Przedmieściu i ul. Chmielnej, czy w dużej skali, na nośniku LED space w przejściu pomiędzy I a II linią metra. W tym roku Warexpo ponownie współpracowało z fundacją Wszyscy Jesteśmy Fotografami, prezentując efekty projektu Portret […]

Zobacz więcej

#PoPierwszeJestemSportowcem

Sport jest różnorodny. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny. Przez dwa tygodnie na nośnikach #LED SPACE oraz #Smart Citylight można zobaczyć znakomitą kampanię społeczną #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacja Kulawa Warszawa, której jesteśmy partnerem. Celem projektu #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa jest pokazanie, że […]

Zobacz więcej

Czy wiesz, jak kwitnie len?

Zaniepokojona pogłębiającym się kryzysem klimatycznym oraz stanem jakości powietrza w Polsce redakcja „Pisma. Magazynu opinii” postanowiła zabrać głos. Bohaterkami reportażu Magdaleny Kicińskiej i Macieja Moskwy są kobiety, będące często cichymi świadkami historii, pozostającymi w cieniu wielkomiejskiej narracji, także w obszarze ekologii i reagowania na efekty katastrofy klimatycznej. Ich portrety można także oglądać na nośnikach reklamowych warszawskiej […]

Zobacz więcej

Warszawskie ZOO

Narodziny, odwiedziny, ciekawostki, plany i wskazówki, czyli o tym, co nowego w Warszawskim ZOO, można dowiedzieć się z ekranów LED space Warexpo, przestrzeni cyfrowej w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz z sieci nośników smart citylight. Operator nośników reklamowych spółka Warexpo we współpracy z Warszawskim ZOO pokazuje zwierzęce newsy w prestiżowych lokalizacjach miasta. […]

Zobacz więcej

Wyprawa po nadzieję - Wspaniałe odnogi

Kolejny raz fragmenty cyklu reportaży „Wyprawa po nadzieję” Filipa Springera można było czytać i oglądać na nośnikach digital out of home Warexpo. Jest to efekt trwającej już kilka lat współpracy pomiędzy spółką zajmującą się reklamą zewnętrzną a magazynem opinii „Pismo”. Zapowiedź kwietniowego reportażu „Wspaniałe odłogi” emitowana była na LED space ścianach wizyjnych Warexpo w przejściu pomiędzy […]

Zobacz więcej

Praca w Warexpo

Skontaktuj się z nami jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie.

Skip to content