Nagroda Architektoniczna Prezydenta m. st. Warszawy została ustanowiona, aby docenić wybitnych architektów oraz projekty pod względem jakości rozwiązań architektonicznych oraz współtworzenia tożsamości Warszawy. W 2016 roku odbyły się dwie edycje konkursu. Kandydatów do Nagrody mogli zgłaszać zarówno mieszkańcy Warszawy, jak i projektanci i inwestorzy. W pierwszej edycji nagrodzone zostały obiekty, których realizację zakończono w latach 2001-2014, w drugiej te ukończone w 2015 roku. Nagroda przyznawana jest cyklicznie.
Warexpo odpowiedzialne było za opracowanie strategii komunikacji konkursu w roku 2016, stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej wydarzenia oraz zaprojektowanie i przeprowadzenie szeregu działań komunikujących cel i przebieg dwóch etapów konkursu. Komunikacja projektu obejmowała zarówno kanały elektroniczne, jak i analogowe.
nazwa projektu: Nagroda Architektoniczna Prezydenta m. st. Warszawy
cel projektu: promocja wysokiej jakości rozwiązań architektonicznych oraz roli architektury we współtworzeniu tożsamości Warszawy
termin: wrzesień – grudzień 2016 r.
koordynacja projektu: Aleksandra Derc-Jasińska
koncepcja graficzna: Ania Światłowska
korekta tekstów: Julia Głogowska
elementy kampanii:
– opracowanie strategii komunikacji
– stworzenie identyfikacji wizualnej
– redakcja treści i tworzenie artykułów na www
– obsługa kanałów social media – Facebook, Instagram
– printy / ulotki, plakaty, infografiki, katalog, zaproszenia
– spot na nośniki w komunikacji miejskiej
– spot na YouTube
– kampania outdoorowa / dwie odsłony