News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Netflix – The Umbrella Academy

Kampania dla Netfliksa  do „The Umbrella Academy” do kolejny dowód na to, że nowoczesne, estetyczne i co ważne podświetlane nośniki typu Sawa i Wars to strzał w dziesiątkę. Kampania jest dobrze widoczna, atrakcyjna i nie ingeruje w przestrzeń miejską.  termin kampanii: 15 – 28 luty 30 powierzchni 123x237cm na Warsach 24 powierzchni 120x370cm na Sawach

Czytaj dalej

Wesołych świąt!

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych ciepła i wiosennego nastroju. Życzy zespół Warexpo

Czytaj dalej

Warexpo w Outdoor Media Integrator

Warexpo dołączyło do Outdoor Media Integrator (OMI), czyli systemu rezerwacyjnego wykorzystywanego przez domy mediowe do planowania kampanii w outdoorze. OMI to narzędzie umożliwiające selekcję nośników out-of-home dostępnych na rynku, usprawnia planowanie kampanii reklamowych, zawiera ujednolicone opisy nośników, ułatwia ich dobór poprzez eliminację nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości względem siebie. – Dzięki OMI lepszy dostęp do […]

Czytaj dalej

Warexpo czerpie energię ze słońca

Wszystkie nowe podświetlane słupy informacyjno-reklamowe należące do Warexpo, będą zasilane wyłącznie energią solarną. Spółka zakończyła właśnie testy instalacji zaprojektowanej specjalnie pod ten typ mebla miejskiego. Słupy reklamowe, tradycyjna mała architektura eksponująca komunikaty wizualne, to stały element miejskiego pejzażu. Warexpo sp. z o. o., właściciel największej sieci słupów informacyjno-reklamowych w Warszawie, przez ostatnie miesiące – mniej […]

Czytaj dalej

Kampania Ani Kuczyńskiej

Doskonały projekt na doskonałym nośniku. Projekt z kolekcji Ani Kuczyńskiej wspaniale prezentuje się na słupie typu Wars, w świetnej lokalizacji na Placu na Rozdrożu. W okolicy znajduje się butik projektantki.

Czytaj dalej

Jaki był 2019 rok?

Przygotowaliśmy podsumowanie 2019 roku. Dużo się u nas działo zdobyliśmy nowych klientów, zrealizowaliśmy setki kampanii, w tym kampanie niestandardowe. Nasze działania były dostrzegane i nagradzane. Z nadzieją patrzymy w przyszłość!

Czytaj dalej

Informacja OOH

Dynamicznie zmieniające się okoliczności i morze niepokojących informacji. Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości, wykorzystując podstawową funkcję nośników, dostarcza  informacji w czasie rzeczywistym. Na nośnikach Warexpo informujemy mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na naszych ekranach dziękujemy wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając […]

Czytaj dalej

Artyści zabrali głos

Nośniki uliczne to demokratyczne medium, które oprócz funkcji informacyjnej i reklamowej stały się doskonałą przestrzenią dla artystycznych wypowiedzi. Interwencje artystyczne w nowej rzeczywistości zwracają uwagę na to, jak można, wpisując się w aktualny kontekst społeczny, podejmować efektywne i bardzo widoczne działania. Artyści korzystają z nośników ulicznych, komentując aktualne zjawiska. Nośniki Warexpo stały się naturalną przestrzenią […]

Czytaj dalej

Rok na protestach

Manifestacje, które miały miejsce w 2020 roku, były wyjątkowe nie tylko pod względem skali, ale także energii, siły wizualnego i językowego przekazu. Na naszych nośnikach w centrum Warszawy trwa szczególna wystawa działającej przy Staromiejski Dom Kultury Galeria Promocyjna oraz Archiwum Protestów Publicznych i RATS Agency 2020. Rok na protestach to mocne podsumowanie 2020 roku w […]

Czytaj dalej

#MediaBezWyboru

Dołączamy do protestu #mediabezwyboru, bo solidaryzujemy się z koleżankami i kolegami z innych mediów, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że pomysł podatku reklamowego (szczególnie w przypadku naszej branży) to kopanie leżącego. Protestujemy, bo stawką są wolność słowa, pluralizm w Polsce jak i miejsca pracy – źródło utrzymania wielu rodzin. Jesteśmy częścią branży, która w wyniku sytuacji pandemicznej […]

Czytaj dalej

#NieDlaPodatkuReklamowego

Po rządowych zapowiedziach dotyczących wprowadzenia podatku reklamowego zapadła cisza. Wszyscy w milczeniu czekają na rozwój wydarzeń, wiedząc już, jak wyglądają #mediabezwyboru. Jednak my, spółki zajmujące się reklamą zewnętrzną, zabieramy głos w swojej – i nie tylko swojej – sprawie. Mówimy stanowcze, zdecydowane, głośne #NIEdlapodatkureklamowego. Sprzeciwiamy się wprowadzeniu nowych podatków zamiast pomocy. Nie chcemy wzrostu kosztów realizacji […]

Czytaj dalej

Warexpo wśród zbuntowanych marek

Wszystkim miejskim rebeliantom i rebeliantkom polecamy Zbuntowane Marki. I tu musimy się przyznać: tak…buntujemy się. Nie uznajemy: bylejakości, chaosowi, zawłaszczaniu przestrzeni wspólnej, zaśmiecaniu światłem i oczywiście giga ceratom, mówimy stanowcze nie. Co z tego wynika dla miasta, jego mieszkanek i mieszkańców opowiedzą szefowa działu marketingu i komunikacji społecznej Aleksandra Derc i prezes Warexpo Marcin Ochmański.

Czytaj dalej

Pasek narzędzi