Nośniki citylight na wiatach przystankowych sprawiają, że reklama jest blisko odbiorcy zarówno w
centrum miasta, jak i w dzielnicach obrzeżnych. Nasze powierzchnie są obecne przede wszystkim
tam, gdzie toczy się codzienne życie mieszkańców i są zaspokajane ich codzienne potrzeby. Blisko
centrów dzielnicowych i lokalnych, węzłów przesiadkowych, parkingów "Parkuj i Jedź" i innych.
Już w II kwartale 2024 roku ruszy sprzedaż powierzchni CLP na wiatach przystankowych Warexpo. Spółka rozwija swoją sieć outdoorową dzięki umowie powierzenia z Miastem st. Warszawa i staje się trzecim stołecznym graczem, posiadającym w portfolio tego typu nośniki. Synergia sieci Warexpo Dołączenie wiat przystankowych znacząco rozszerzy sieć nośników reklamowych oferowanych przez Warexpo. Panele reklamowe dołączyły […]
Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
Warexpo sp. z o.o. oraz Gemius S.A. podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH. Dane na temat oglądalności OOH wyprodukowane będą w oparciu o metodologię badania Mediapanel czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru Gemius. Dzięki współpracy […]