Tramwaje warszawskie kursują na 276 kilometrach torów, mają 1500 ekranów LCD w niemal 200 pojazdach typu SWING i JAZZ – to 400 tysięcy odbiorców dziennie i jedna z najskuteczniejszych form digitalowej reklamy out of home.
15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane są w formie statycznej lub animacyjnej od 3 do 6 razy w ciągu godziny. To daje emisję spotów od 400 tysięcy do 800 tysięcy razy w podczas standardowej dwutygodniowej kampanii.
EKRANY LCD to nowoczesny i prestiżowy nośnik przykuwający uwagę pasażerów w 536 autobusach. Obecnie, w sumie jest 2286 ekranów. Istnieje możliwość wyboru pakietu ekranów tak, aby emitowany spot widoczny był w autobusach jeżdżących po całej lub jedynie wybranej części Warszawy.
FULLBACK to reklama zewnętrzna umiejscowiona na tylnej części autobusu (szyba + klapa) w postaci zadrukowanej folii. Istnieje możliwość wyboru numeru linii autobusu.
HALFBACK to reklama zewnętrzna umiejscowiona na tylnej części autobusu w postaci zadrukowanej folii, z możliwością wyboru miejsca oklejenia: szyba lub klapa pojazdu. Istniej możliwość wyboru numeru linii autobusu.
RAMKI to reklama wewnątrz autobusu, umiejscowiona pod sufitem pojazdu, umożliwiająca ekspozycję plakatów o wymiarach: 30x90cm.
a) przesyconych erotyzmem oraz zawierających elementy i treści pornograficzne; b) nakłaniających do nienawiści czy przemocy w stosunku do jakiejkolwiek organizacji, osoby lub grupy osób; c) zawierających treści dyskryminujących, w szczególności ze względu na rasę przekonania religijne, płeć, preferencje seksualne czy narodowość; d) deprecjonujących komunikację miejską; e) promujących produkty alkoholowe w tym piwo; f) zawierających treści i wizualizacje przedstawiające przedmiotowe traktowanie człowieka i uwłaczające jego godności (np. reklamy przedstawiające sceny przemocy) g) naruszających przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje; h) propagujących postawy kwestionujące prawa zwierząt, sugerujące niehumanitarne traktowanie zwierząt (z wyjątkiem potrzeb kampanii społecznych); i) zachęcających do korzystania z rzeczy i przedmiotów mogących stwarzać zagrożenie dla użytkownika oraz jego otoczenia; j) zachęcających do negatywnych zachowań i postaw zagrażających szeroko pojętemu bezpieczeństwu; k) zachęcających do używania produktów tytoniowych; l) sprzecznych z przepisami prawa; m) sprzecznych z Kodeksem Etyki Reklam.
Zawartość powyższego spisu może ulec zmianie ze względu na zmieniające się pomysły twórców reklamy oraz tolerancję Pasażerów komunikacji miejskiej.
Nazewnictwo nadsyłanych plików: Nazwy plików nie mogą zawierać znaków i spacji. W nazwie pliku powinna być zawarta informacja: <firma, instytucja>_<nazwa kampanii>_<data końca emisji kampanii>.avi lub .jpeg
Realizacje
Warszawskie ZOO
Narodziny, odwiedziny, ciekawostki, plany i wskazówki, czyli o tym, co nowego w Warszawskim ZOO, można dowiedzieć się z ekranów LED space Warexpo, przestrzeni cyfrowej w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz z sieci nośników smart citylight. Operator nośników reklamowych spółka Warexpo we współpracy z Warszawskim ZOO pokazuje zwierzęce newsy w prestiżowych lokalizacjach miasta. […]