News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Out of home

Przed nami kolejny weekend Out Of Home. Bardzo się cieszymy, że możemy się z wami spotkać poza domem zwłaszcza, gdy jaśniej świeci słońce. Out Of Home to wspólna kampania promująca media #OOH na nośnikach #Warexpo Outdoor jest Cool! AMS Business Consulting Bielsko-Biała i Jet Line. Jeszcze wiele zdziałamy Out Of Home!

Czytaj dalej

Rośliny i zwierzęta

#LEDspace#Warexpo to digitalowa przestrzeń w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra. W jej pobliżu znajdują się domy handlowe Wars, Sawa, Sezam, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich, Pałac Kultury i Nauki. Trzy trzydziestometrowe ekrany dają ogromne możliwości kreacji… dosłownie. Jak cudownie zobaczyć na nich dzikie zwierzęta i fantastyczne rośliny w niemożliwej skali i w szalonych kolorach. […]

Czytaj dalej

Poster Play Mikro Fest

W pierwszy październikowy weekend ekrany #LEDspace #Warexpo stały się polem eksperymentu dla artystów i artystek działających w obszarze motion design. Mikro-festiwal Poster Play, czyli wystawa prac wideo na nośnikach out of home, to pierwsze tego typu wydarzenie, w którym udział wzięły firmy z branży reklamy zewnętrznej. W wydarzeniu udział wzięli uznaniu projektanci i projektancki, animatorzy […]

Czytaj dalej

#PoPierwszeJestemSportowcem

Sport jest różnorodny. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny. Przez dwa tygodnie na nośnikach #LED SPACE oraz #Smart Citylight można zobaczyć znakomitą kampanię społeczną #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacja Kulawa Warszawa, której jesteśmy partnerem. Celem projektu #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa jest pokazanie, że […]

Czytaj dalej

Portret osobisty

Eksponowanie świetnych fotografii poza przestrzenią galeryjną, to kusząca perspektywa. Bardzo dobrze prezentują się na nośnikach digital signage Warexpo na Krakowskiem Przedmieściu i ul. Chmielnej, czy w dużej skali, na nośniku LED space w przejściu pomiędzy I a II linią metra. W tym roku Warexpo ponownie współpracowało z fundacją Wszyscy Jesteśmy Fotografami, prezentując efekty projektu Portret […]

Czytaj dalej

Gościnność

GOŚCINNOŚĆ to projekt Andrzeja Wieteszki, który od 2010 roku realizowany jest w różnorodnych mediach. Tym razem został umieszczony na ekranach Warexpo – LED Space między I a II linią metra Świętokrzyska oraz na ulicach Chmielnej i Krakowskim Przedmieściu. To apel o pomoc potrzebującym: osobom biednym, bezdomnym, uchodźcom i migrantom. Ludziom potrzebującym naszego wsparcia, wędrowcom, niespodziewanym […]

Czytaj dalej

Nowy nośnik, nowe możliwości

Dobrze zaprojektowana komunikacja wizualna, skuteczna informacja miejska i reklama dyskretnie wpisana w przestrzeń publiczną. Jak temu sprostać? Warexpo sp. z o.o. pracuje nad prototypem mebla miejskiego, integrującego nowe technologie z estetyczną małą architekturą i funkcjami społecznie użytecznymi. Trwają prace nad nowej generacji nośnikiem reklamowym. Będzie to pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski w Warszawie, który oprócz treści reklamowych […]

Czytaj dalej

Kiosk Kultury i #echo_waw

Kiosk Kultury na Krakowskim Przedmieściu to jedyny w swoim rodzaju obiekt, który łączy funkcje nośnika reklamowego z funkcją usługową. Od niedawna przekazuje także ciekawostki o mieście, jego historii i fotografii. W ramach projektu #echo_waw, który realizowany jest na Juniorze, publikujemy ciekawostki warszawskie, od niedawna treści te pojawiają się również na ekranach Kiosku Kultury. Inteligentny przekaz, warszawski sznyt […]

Czytaj dalej

Wspieramy promocję Nagrody Literackiej m.st. Warszawy

29 marca jury konkursu ogłosiło nominowanych do Nagrody Literackiej m.st. Warszawy. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali 27 kwietnia.  To jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych nagród literackich w Polsce – Warexpo wspiera to wydarzenie. Historia Nagrody Literackiej m.st. Warszawy sięga czasów przedwojennych, przyznawana była w latach 1926-38 (do wybuchu II wojny światowej). Pierwszym laureatem był […]

Czytaj dalej

Ilustratorzy na Juniorze

Lubimy współpracę z młodymi twórcami dlatego rozpoczynamy nowy cykl. Na naszym Juniorze będziemy pokazywać prace młodych twórców; grafików, ilustratorów. Cykl otwiera Zosia Frankowska. Projektantka graficzna i ilustratorka. W 2017 roku obroniła dyplomy w pracowniach projektowania książki i ilustracji Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Rysuje, co się nawinie. A jej piękne prace możecie zobaczyć […]

Czytaj dalej

Jesteśmy w finale konkursu „Dobry Wzór”

Junior od Warexpo finalistą konkursu Dobry Wzór 2019 Eksperci konkursu Dobry Wzór 2019 docenili Warexpo za Juniora – innowacyjny nośnik digital signage z rozwiązaniami smart city. Jako jeden z 13 produktów nominowanych w kategorii sfera publiczna, Junior powalczy o tytuły: Dobry Wzór, Wzór Roku i Produkt Roku. Znajdzie się również w książkowym katalogu konkursu. NOŚNIKI […]

Czytaj dalej

Junior: bardziej smart i więcej city

Podsumowujemy 6 miesięcy funkcjonowania naszego prototypowego nośnika DOOH z rozwiązaniami smart city. W ciągu pół roku Junior wpisał się w krajobraz miasta i udowodnił swoją przydatność. Świadczy o tym 12 560 wyświetleń mapy i komunikatów miejskich oraz 1000 logowań do darmowego Wi-Fi. A te wartości nadal rosną! Aby był jeszcze bardziej smart, dodaliśmy mu nową […]

Czytaj dalej

Pasek narzędzi