News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Godzina „W”

Tę kreację przygotowaliśmy, aby zachęcić Was do godnego upamiętnienia ważnej dla Warszawy rocznicy. Na godzinę wstrzymaliśmy emisję spotów komercyjnych, abyście mogli zobaczyć ten komunikat. Dziękujemy tym, którzy się zatrzymali. Do stworzenia kreacji wykorzystaliśmy materiały Mazowiecka Biblioteka Cyfrowa.

Czytaj dalej

Międzynarodowe Biennale Plakatu

25. Międzynarodowe Biennale Plakatu, którego głównym organizatorem jest Muzeum Plakatu w Wilanowie, oddział Muzeum Narodowego to wydarzenie cieszące się dużym uznaniem w międzynarodowym środowisku projektantów. Wsparcie jakiego udzielamy jest naturalnym przedłużeniem działalności spółki od dawna związanej z plakatem i jego funkcją w przestrzeni miasta. Na stronie Muzeum Plakatu w Wilanowie – głównego organizatora Biennale czytamy: […]

Czytaj dalej

Podsumowanie 2016 roku

Ponad 400 kampanii, 60 nowych klientów i przeszło 20 procentowy wzrost przychodów. 2016 rok był czasem pracowitym i pełnym wyzwań. Poszerzyliśmy ofertę o ekrany w metrze, autobusach i tramwajach oraz o nowe działania w zakresie komunikacji społecznej i marketingu. – Stworzyliśmy kampanię informacyjną Na_prawa Warszawa dla programu rewitalizacji koncentrującego się na trzech dzielnicach: Pradze-Północ, Pradze-Południe i Targówku. […]

Czytaj dalej

Ulubiona Księgarnia Warszawy

Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komunikatów komercyjnych, musi pojawiać się treść dotycząca ważnych wydarzeń, czy przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem stolicy. Kampania promująca nagrodę Prezydenta m.st. Warszawy „Ulubiona Księgarnia Warszawy”, to działanie wspierające ludzi kultury. Te ważne na kulturalnej mapie stolicy miejsca […]

Czytaj dalej

Wyprawa po nadzieję

II odsłona akcji #graficymedykom na ekranach Warexpo Kolejny raz kolektyw Demokracja Ilustrowana zaprosił projektantki i projektantów graficznych do akcji #graficymedykom. Tym razem twórcy zareagowali na prośby lekarzy i lekarek o wsparcie w informowaniu, jak ważne są zasady higieny i bezpieczeństwa podczas pandemii. Uczestnicy akcji projektowali plakaty wizualizując hasła wskazane przez organizatorów: Myj często ręce, przynajmniej […]

Czytaj dalej

Jaka powinna być reklama zewnętrzna? Rozmowa z Anią Światłowską

W drugiej rozmowie cyklu o reklamie zewnętrznej, o to jaka ona powinna być zapytaliśmy Anię Światłowską cenioną projektantkę graficzną z tytułem Doktora Sztuk Pięknych na Universidad Complutense w Madrycie. Resident Artist w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Współzałożycielkę warszawskiej Pracowni Sitodruku Sito. Od 2013 związana z Muzeum Warszawy. Jest zdeklarowaną wielbicielką typografii, geometrii […]

Czytaj dalej

Jak połączyć reklamę zewnętrzną ze smart city?

Junior to nowa generacja nośników digital out-of-home (DOOH). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD, umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu). Wyposażony jest w: dwa porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, w darmowe miejskie Wi-Fi, w przycisk „Mapa” ułatwiający poruszenie się turystom po okolicy i przycisk „Komunikaty miejskie” z informacjami ważnymi dla mieszkańców Warszawy.

Czytaj dalej

Springer alarmuje na nośnikach Warexpo

Warexpo, we współpracy z Pismo. Magazyn Opinii, pokazuje niepozostawiający złudzeń cykl reporterski Filipa Springera – „Zmiana klimatu już tu jest”. Zmiany klimatyczne z pozoru nie są jeszcze tak odczuwalne w Polsce? Z pozoru. Na Helu, co dwa lata trzeba dosypywać piasku, wysychają rzeki, zagrożone są torfowiska. O tym mówi Filip Springer na łamach magazynu Pismo. […]

Czytaj dalej

Warexpo i Radio Kampus

Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe i muzyczne na rok 2020. Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020. Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w […]

Czytaj dalej

Czy wiesz, jak kwitnie len?

Zaniepokojona pogłębiającym się kryzysem klimatycznym oraz stanem jakości powietrza w Polsce redakcja „Pisma. Magazynu opinii” postanowiła zabrać głos. Bohaterkami reportażu Magdaleny Kicińskiej i Macieja Moskwy są kobiety, będące często cichymi świadkami historii, pozostającymi w cieniu wielkomiejskiej narracji, także w obszarze ekologii i reagowania na efekty katastrofy klimatycznej. Ich portrety można także oglądać na nośnikach reklamowych warszawskiej […]

Czytaj dalej

Pasek narzędzi