News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH

Warexpo sp. z o.o. oraz Gemius S.A. podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH. Dane na temat oglądalności OOH wyprodukowane będą w oparciu o metodologię badania Mediapanel czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru Gemius. Dzięki współpracy […]

Czytaj dalej

Warexpo i Muzeum Karykatury w Warszawie łączą siły przy wystawie Bogdana Butenki

W ramach najnowszej współpracy Warexpo z Muzeum Karykatury, ekspozycja „Butenko dla małych i dużych” przeniosła się również do DOOH. Na ekranach usytuowanych w prestiżowych lokalizacjach Warszawy – na Krakowskim Przedmieściu i ul. Chmielnej, prezentowane są prace artysty, których widzowie nie zobaczą na wystawie muzealnej. Plansze regularnie są wymieniane, dla podtrzymania zainteresowania przechodniów oraz z potrzeby dostarczania […]

Czytaj dalej

Zabytkowy nośnik OOH od Warexpo

W portfolio Warexpo znajdują się dwa zabytkowe nośniki, jednym z nich jest przedwojenny słup trakcyjny, znajdujący się przy ul. Freta. Choć łudząco przypomina słup ogłoszeniowy, jest jednym z ostatnich zachowanych elementów przedwojennej trakcji tramwajowej w Warszawie. Dbając o zabytkową substancję, plakaty mocowane są na specjalnych matach magnetycznych. Obecnie na wyjątkowym nośniku prezentowane są plakaty Instytut […]

Czytaj dalej

Jet Line i Warexpo prezentują wystawę o Buczy

W rocznicę pełnoskalowego wtargnięcia Federacji Rosyjskiej do Ukrainy Jet Line  i Warexpo zaprezentują wystawę Olgi Maistrenko „Przedszkole”. Na tygodniową ekspozycję przeznaczono ekrany MORE w 7 miastach Polski (Jet Line) oraz Smart Citylighty w prestiżowych lokalizacjach Warszawy (Warexpo). Olga Maistrenko, fotografka, Ukrainka, mieszkanka Buczy, blisko 2 tygodnie spędziła z rodziną w piwnicy przedszkola, do którego chodziła […]

Czytaj dalej

Nadal jestem kobietą na nośnikach Warexpo

Z ogromną dumą i wzruszeniem zrealizowaliśmy ten szczególny i waży projekt. Wyjątkowa kampania NADAL JESTEM KOBIETĄ opowiadała historię 8 bohaterek, wojowniczek, wspaniałych kobiet. Bardzo intymne i przepiękne fotografie eksponowaliśmy na LEDspace Warexpo w przejściu podziemnym na stacji metra Świętokrzyska oraz na Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu i ul. Chmielnej. Na zdjęciach zamieszczono kod QR kierujący […]

Czytaj dalej

Zamówienia publiczne

Warexpo Sp. z o.o. realizuje  postępowania o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem platformy zakupowej eZamawiający. Platforma zakupowa jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Dostęp do platformy znajduje się pod linkiem.

Czytaj dalej

Marketing w czasach podziałów, czyli podcast o reklamie zewnętrznej

Ład miejski, mieszkańcy i informacja – to tytuł #3 odcinka podcastu Marketing w czasach podziałów. Bardzo namawiamy do posłuchania tej ważnej i ciekawej rozmowy z naszym prezesem Marcinem Ochmańskim. O ładzie miejskim i o tym, czy reklama zewnętrzna jest potrzebna miastom i ich mieszkańcom. O potrzebie dobrze zaprojektowanych rozwiązań, wielofunkcyjności nośników i reklamy zarówno instytucji […]

Czytaj dalej

Kioski Warexpo na Krakowskim Przedmieściu

Na Krakowskim Przedmieściu usytuowanych jest sześć kiosków #Warexpo. We wszystkich nasi najemcy prowadzą działalność handlową. Wraz ze słupami reklamowymi i innymi elementami małej architektury, jak ławki, kosze na śmieci, czy stojaki rowerowe, zostały zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe, specjalnie dla tej zabytkowej przestrzeni Warszawy. Jeden z kiosków Warexpo zlokalizowany na prestiżowym Krakowskim Przedmieściu budzi wyjątkowe zainteresowanie […]

Czytaj dalej

Premiera filmu na nośnikach Warexpo

Widzieliście Gray Man na platformie Netflix? A może widzieliście Ryana Goslinga i Chrisa Evansa w centrum Warszawy na nośnikach digital signage Warexpo? Przez cały weekend lipca emitowaliśmy wyłącznie zapowiedź filmowej premiery. Efekt totalny. Nadal cieszymy oko. Za planowanie i zakup kampanii odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Czytaj dalej

Nocna Taryfa przez całe wakacje

Wystartowały wakacje, a wraz z nimi Nocna Taryfa Warexpo czas reklamowy na sieci Smart Citylight i LED space dla sektora gospodarki nocnej. Do końca sierpnia, w godzinach 18.00-6.00, w specjalnej neonowej oprawie i licząc czas do wschodu słońca, będziemy docierać do odbiorców, którzy tworzą nocne życie Warszawy.

Czytaj dalej

Dear Future wystawa na nośnikach Warexpo

Zawsze dużą satysfakcję sprawiają nam działania niestandardowe eksponowane na naszych nośnikach. W styczniu na sieci Smart Citylignt można było zobaczyć “Dear Future”, wystawę przygotowaną przez Centrum Mieroszewskiego Galeria Promocyjna i Staromiejski Dom Kultury. “Dear Future” to prezentacja fotografii na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej, na małych ekranach w tramwajach i wielkoformatowych ekranach w metrze. […]

Czytaj dalej

Warszawianka roku

Nie możemy przestać wspominać doskonałej i szalonej imprezy zorganizowanej przez Miasto st. Warszawa przy naszych ekranach LED space. Wraz z kobietami nominowanymi do tytułu Warszawianki Roku 2022 spędziliśmy dwa kolorowe popołudnia, namawiając przechodniów do głosowania w plebiscycie. Zgadnijcie gdzie… oczywiście w samym centrum miasta i oczywiście przy LED space Warexpo, czyli trzech trzydziestometrowych ścianach wizyjnych […]

Czytaj dalej

Pasek narzędzi