Następny nośnik

Słupy z plexi Metropolis
INFORMACJE OGÓLNE
Nośniki TRAFFIC

Słupy reklamowe to stały element ulicy, dający dużą swobodę w projektowaniu kreacji. Każdy z nośników ma trzy powierzchnie ekspozycyjne. Kampanię można przeprowadzić w wybranych lokalizacjach, wynajmując pojedyncze powierzchnie lub cały nośnik. To forma reklamy outdoorowej będąca zawsze blisko odbiorcy.

Specyfikacja techniczna

Jakie są zalety nośnika?

Najlepsze lokalizacje
Bliskość odbiorcy
Ekologia
Kreatywne rozwiązania

Specyfikacja techniczna

Wariant 1
Format plakatów
CLP 142x204cm

Nośniki Warexpo od lat wpisują się w tkankę miejską stolicy. Wraz ze zmieniającym się obliczem miasta zmieniają się też nasze słupy reklamowe.

Pobierz specyfikację
PDF 1.8 mb
Informacje szczegółowe
Szczegóły

• Pliki w dowolnym powszechnie stosowanym formacie graficznym (preferowane formaty to TIFF, EPS, PDF) w przestrzeni kolorystycznej CMYK bez profilu kolorystycznego. • Bitmapy do druku cyfrowego powinny być spłaszczone. • Dla druku cyfrowego kolory Pantone przekształcone na kolory CMYK. • Logo lub rysunki w postaci wektorowej. • Tekst zamieniony na krzywe. • Pliki w skali 1:1 lub 1:10 oraz w odpowiedniej rozdzielczości uzależnionej od wielkości pracy. (300 – 3000 dpi dla pliku w skali 1:10, lub 30 – 300 dpi dla pliku w skali 1:1). Druki o dużych rozmiarach (bilboardy, banery) wymagają mniejszej rozdzielczości (30-70 dpi na wydruku), prace o mniejszych rozmiarach, oglądane z bliska, wymagają większych rozdzielczości (nawet 300 dpi). • Przewidziane spady w kolorze pracy nie mniej niż 1 cm na wydruku z każdej strony (2 cm dla druku dwustronnego). • Skład koloru czarnego C60/M60/Y60/K100 dla druku cyfrowego, dla druku offsetowego C60/M0/Y0/K100. • Plik nie może zawierać masek, kanałów alfa, ani żadnych nadruków „overprint”. • Pliki do wycinania krzywoliniowego w formie wykrojnika (krzywa) w formatach PDF, EPS, AI, CDR.

Zgodność

Dla kontroli zgodności kolorów niezbędne jest dostarczenie odbitki próbnej z pliku – proof (proof cyfrowy, Matchprint, Cromalin). Prosimy o dołączenie poglądowego pliku PDF lub JPG pracy w celu weryfikacji zawartości plików. Ponadto prosimy o zwrócenie uwagi na rozmieszczenie istotnych elementów projektu (logo, tekst) i zachowanie „bezpiecznych” odległości tych elementów od krawędzi wydruku pracy: min 5 cm dla citylightów i podobnych prac a 20 – 50 cm dla bilboardów (w zależności od wielkości bilboardu).

Realizacje

Zwierzęta z Warszawskiego Zoo na ulicach Warszawy
W ramach najnowszej odsłony kampanii #zoobaczmniecałego na sześciu słupach TRAFFIC mieszkanki i mieszkańcy Warszawy mogli znaleźć i zabrać do domu magnesy z wybranymi zwierzętami ze stołecznego ogrodu zoologicznego. Na grafikach uwieczniono niedźwiedzia polarnego Gregora, słonia Leona, żyrafy: Justynę, Anastrasię i Malawi, irbisa śnieżnego Jamira oraz flaminga Pinkiego. Akcję creative OOH przeprowadziliśmy 6, 8 i 13 […]
Zobacz więcej
Creative OOH 11 listopada
Kolejny rok wspólnie z Miastem st. Warszawa zorganizowaliśmy akcję z okazji Święta Niepodległości. Na 5 słupach reklamowych zawiesiliśmy 7 500 kokard narodowych dla mieszkańców i mieszkanek stolicy. Ekspozycja na słupach składała się z tradycyjnego plakatu i doczepianych kokard, które wspólnie tworzyły kompozycję w barwach narodowych. Po zdjęciu przypinek, na nośnikach pozostawały kreacje, doskonale wpisujące się […]
Zobacz więcej
Zintegrowana kampania Warexpo dla Warszawy
Świąteczna kampania Miasta st. Warszawy prezentowana na nośnikach Warexpo dotarła do blisko 60% mieszkańców Mazowsza. Było to możliwe dzięki rozszerzeniu portfolio spółki o powierzchnie CLP na wiatach przystankowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi nośników informacja miejska była widoczna nie tylko w centrum miasta, ale również w dzielnicach obrzeżnych. Warszawski Festiwal Świąteczny wprowadził na stołeczne ulice niezrównany nastrój. […]
Zobacz więcej

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content