Warexpo, jako jedyna spółka z branży OOH wprowadza do portfolio 75” nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu. To początek sieci smart citylight, którą tworzymy i która zapewnia:
- najwyższą, jakość obrazu,
- możliwość informowania w czasie rzeczywistym,
- eksponującą informację ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.
Sieć daje również możliwość komunikowania się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach zlokalizowanych po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75” nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiadamy nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.


