Działamy tam, gdzie toczy się życie miasta.

Rynek OOH rozwija się dynamicznie, dlatego reagujemy na nowe trendy i współtworzymy je. Oferta Warexpo daje klientom swobodę działania, by ich kampanie wyróżniały się i skutecznie docierały do odbiorców.

Wybierz typ nośnika

Słup Warexpo, na którym znajdują się różowe przypinki z napisem #HejtOutLoveIm

Creative OOH: Kampania T-Mobile #HejtOutLoveIn na nośnikach Warexpo

Do 9 listopada w przestrzeni miejskiej można zobaczyć kampanię społeczną #HejtOutLoveIn, realizowaną przez T-Mobile Polska przy wsparciu Fundacji SEXEDPL....

Zobacz realizację

Outdoor na Święto Niepodległości

11 listopada Miasto st. Warszawa wspólnie z Warexpo znów umożliwiło warszawiakom i warszawiankom przyozdobienie swoich ubrań w kokardy narodowe. Na pięciu...

Zobacz realizację

Warexpo z creative OOH dla IKEA

W Warszawie zakończyła się najnowsza kampania niestandardowa IKEI. Marka wspólnie z Media Miejskie i Warexpo zamieniła pięć nowoczesnych słupów reklamo...

Zobacz realizację

Creative OOH rozkwita dzięki Netflix

Najnowsza realizacja Warexpo, która przebojem podbiła serca spacerowiczów na Krakowskim Przedmieściu, jest elementem szerokiej kampanii promującej trzeci s...

Zobacz realizację

Warexpo w akcji #ŁączyNasPamięć

19 kwietnia obchodzimy rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. Symbolem tego jednego z najbardziej heroicznych stołecznych wydarzeń z okresu II wojn...

Zobacz realizację

Profrekwencyjne działania Miasta st. Warszawy na nośnikach Warexpo

Przed wyborami samorządowymi spółka Warexpo przeprowadziła kompleksową kampanię profrekwencyjną na zlecenie stołecznego ratusza. Wykorzystano blisko 400...

Zobacz realizację

Zwierzęta z Warszawskiego Zoo na ulicach Warszawy

W ramach najnowszej odsłony kampanii #zoobaczmniecałego na sześciu słupach TRAFFIC mieszkanki i mieszkańcy Warszawy mogli znaleźć i zabrać do domu magne...

Zobacz realizację

CHANEL rozświetla OOH Warexpo

W grudniu warszawski Trakt Królewski zachwycił świąteczną iluminacją i przyciągnął tysiące mieszkańców oraz turystów. Z rozświetlonej przestrzeni ...

Zobacz realizację

Creative OOH 11 listopada

Kolejny rok wspólnie z Miastem st. Warszawa zorganizowaliśmy akcję z okazji Święta Niepodległości. Na 5 słupach reklamowych zawiesiliśmy 7 500 kokard n...

Zobacz realizację

Neonowy creative OOH

Drugi rok z rzędu zrealizowaliśmy, wspólnie z Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy, kampanię zachęcającą do zgłaszania kandydatur do Nagr...

Zobacz realizację

Miesiąc dumy na OOH Warexpo

Koniec czerwca to czas na podsumowania kampanii Pride Month. Przez cztery tygodnie na podświetlanych nośnikach Warexpo prezentowana była kampania OOH Zalando...

Zobacz realizację

Creative OOH Warexpo dla 10. edycji budżetu obywatelskiego

Za nami zakończenie głosowania w 10. edycji Budżetu Obywatelskiego. Z tej okazji Warexpo, we współpracy z Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. W...

Zobacz realizację

Wystawa „Dear Future” na nośnikach Warexpo

Nośniki Warexpo zamieniły się w galerię sztuki. „Dear Future” to prezentacja fotografii na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w przestrzeni miejskie...

Zobacz realizację

Grażyna Hase

Wyjątkowa kampania, eksponowana wyłącznie na nośnikach Warexpo to efekt specjalnej sesji modowej z kolekcją ubrań Grażyny Hase w roli głównej. Autorką...

Zobacz realizację

Sedes to nie kosz

A co jeśli niespodziewanie pojawi się dylemat czy do toalety można wrzucać resztki jedzenia? Otóż wraz z naszym klientem MPWIK Warszawa stanowczo odpowiad...

Zobacz realizację

Niestandardowe choinki

Już niemal tradycją stały się niestandardowe słupy Warexpo szykowane na Święta Bożego Narodzenia. Przez dwa przedświąteczne dni mieszkańcy i mieszkan...

Zobacz realizację

Przerób-my na Trafficach

Słup Traffic jako nośnik informacji o wydarzeniu, z zainstalowaną grą ekologiczno-interaktywną. Cztery słupy w Warszawie, dwa na ulicy Targowej, na Pla...

Zobacz realizację

Kokardy na Święto Niepodległości

Po raz kolejny elementem obchodów Święta Niepodległości w Warszawie były nasze niestandardowe realizacje. Na zlecenie Miasta st. Warszawy Warexpo udekorow...

Zobacz realizację

Świąteczne słupy

W pierwszy weekend grudnia na warszawskich ulicach, przy Marszałkowskiej, Alejach Jerozolimskich oraz przy PKiN-ie stanęły świąteczne słupy. To kolejna ju...

Zobacz realizację

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie

Obostrzenia spowodowane pandemią, w tym zamknięcie instytucji kultury dla zwiedzających, spowodowały, że organizatorzy wydarzeń kulturalnych, artyści, an...

Zobacz realizację

Netflix – The Umbrella Academy

Kampania dla Netfliksa  do „The Umbrella Academy” do kolejny dowód na to, że nowoczesne, estetyczne i co ważne podświetlane nośniki typu...

Zobacz realizację

Sky Rojo – Netflix

Nowy serial platformy Netflix Sky Rojo, w niestandardowej kampanii na nośnikach Warexpo. Nie sposób nie zauważyć rozświetlonych słupów w kilkunastu lokal...

Zobacz realizację

Jest okropnie? Jest pięknie?

Niestandardowo dla Akademii Teatralnej Niestandardowy słup to efekt współpracy Warexpo i Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Aranża...

Zobacz realizację

Warszawianka roku

W tym roku plebiscyt Warszawianka Roku 2020 zmienił formułę, tworząc wspólnotę warszawianek i ich historii. Oto wyjątkowa kampania Miasta st. Warszawy i ...

Zobacz realizację

Wystawa „Na_prawa Warszawa”

Wystawa „na_prawa Warszawa” przedstawia zmiany jakie zaszły na prawym brzegu stolicy w związku z realizacją Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. W...

Zobacz realizację

Bożonarodzeniowa Syrenka

Na zlecenie Miasto Stołeczne Warszawa zrealizowaliśmy bożonarodzeniową i niestandardową kampanię. Na naszych tradycyjnych, klejonych słupach typu Traffic...

Zobacz realizację

Tęczowa kampania dla Netfliksa

W dzień czerwcowego przemarszu parady równości pojawiła się tęczowa, interaktywna kampania Warexpo zrealizowana dla platformy streamingowej Netflix. Na tr...

Zobacz realizację

W Warszawie wszystko gra Chopina

Ekrany LED space Warexpo na stacji Metro Świętokrzyska stały się miejską scenografią dla jednego z wydarzeń odbywających się w przestrzeni miasta pod h...

Zobacz realizację

Wakacyjna kampania kwartalnika Przekrój

Na słupach w Warszawie i 7 głównych miastach Polski możemy zobaczyć kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii Kwartalnika Przekrój, która zapowiada let...

Zobacz realizację

Las w słupie reklamowym

Las w słoiku? To już było… Las w słupie reklamowym? To zupełnie nowy pomysł zrealizowany przez Warexpo sp. z o.o. na zlecenie Zieleń Warszawska. N...

Zobacz realizację

Słup z kotylionami

Na zabytkowym słupie ogłoszeniowym na pl. Unii Lubelskiej przyczepione zostały biało-czerwone kokardy. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy p...

Zobacz realizację

Kampania segreguj na 5

Kiedy śmieci stają się reklamą.  Najnowsza kampania niestandardowa jaką Warexpo realizuje dla m.st. Warszawy pokazuje jak poprawnie segregować śmiec...

Zobacz realizację

Naturalnie, na bieżąco

„Naturalnie, na bieżąco” pod takim hasłem kryje się niestandardowy projekt jaki Warexpo zrealizowało dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Ka...

Zobacz realizację

Kampania Ani Kuczyńskiej

Doskonały projekt na doskonałym nośniku. Projekt z kolekcji Ani Kuczyńskiej wspaniale prezentuje się na słupie typu Wars, w świetnej lokalizacji na Placu...

Zobacz realizację

Kampania niestandardowa dla Żywiec Zdrój S.A.

Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody miner...

Zobacz realizację

Valentino

Październik to dobry moment na instalacje niestandardowe. Jesienią każde działanie chwytające za oko staje się szczególnie widoczne, zwłaszcza, gdy poł...

Zobacz realizację

Rocznica powstania w getcie warszawskim

W poniedziałek 19 kwietnia 2021 r. obchodziliśmy 78. rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. Specjalnie na tę wyjątkową okazję na zlecenie Muzeu...

Zobacz realizację

Święto Niepodległości

Jak co roku udekorowaliśmy Warszawę na Święto Niepodległości. Oprócz 4 tysięcy flag, które tradycyjnie wieszamy na miejskich latarniach, przygotowaliś...

Zobacz realizację

Springer alarmuje na nośnikach Warexpo

Warexpo, we współpracy z Pismo. Magazyn Opinii, pokazuje niepozostawiający złudzeń cykl reporterski Filipa Springera – „Zmiana klimatu już tu jest”....

Zobacz realizację

Wyprawa po nadzieję

Kolejny raz fragmenty cyklu reportaży „Wyprawa po nadzieję” Filipa Springera można było czytać i oglądać na nośnikach digital out of home Warex...

Zobacz realizację

Ulubiona Księgarnia Warszawy

Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komuni...

Zobacz realizację

Sztuka współczesna w czasie pandemii

Nie wiadomo kiedy będziemy mogli powrócić do normalnego korzystania z oferty kulturalnej dlatego artyści szukają nowych sposobów na zaprezentowanie swoich...

Zobacz realizację

Język kolażu dla Domu Kultury TuPraga

Projekt „Język Kolażu/Collage Language” został zrealizowany dla Domu Kultury TuPraga. Jest zapowiedzią cyklu spotkań kolażowych, na których...

Zobacz realizację

Współlokatorzy w słupie

Dla Wydawnictwa Albatros zrealizowaliśmy projekt niestandardowy do premiery książki pt.: „Współlokatorzy” autorki  Beth O’Leary. Nasz słup zami...

Zobacz realizację

Pasek narzędzi