News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Co działo się w 2018 roku

Miniony rok był dla nas bardzo intensywny i pracowity. Nowe nośniki, niestandardowe kampanie, projekty, inwestycje i prawie 750 kampanii OOH. Możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 17% w stosunku do poprzedniego roku. Przybyło nam 80 nowych klientów, których witamy z radością. Oto co działo się w 2018 roku. Ostatni rok należał przede wszystkim do Juniora […]

Czytaj dalej

Przewodnik Warszawa Warsaw 2

Z radością i dumą informujemy, że Warexpo jest partnerem drugiej części przewodnika „Warszawa Warsaw”, za którym stoją Agnieszka Kowalska oraz Mamastudio. Miasto to nasz konik. Przestrzeń miejska to sfera naszego działania. Szanujemy ją, poznajemy i zmieniamy. Bardzo staramy się, by nasze ingerencje nie psuły miasta, nie szpeciły go, ale by wnosiły nową wartość. Chcemy pokazać, że […]

Czytaj dalej

Warexpo w samym sercu Warszawy

Wracamy na plac Defilad. Kolejne podświetlane słupy stanęły w samym centrum Warszawy, wokół Pałacu Kultury i Nauki. Punkty przy PKiN-ie dołączają do innych prestiżowych lokalizacji takich jak: Krakowskie Przedmieście, Marszałkowska, Świętokrzyska i Plac na Rozdrożu. Nowe, estetyczne nośniki mają trzy podświetlane powierzchnie ekspozycyjne. Słupy zostały zaprojektowane przez uznaną pracownię Towarzystwo Projektowe. Wymieniając własne nośniki Warexpo […]

Czytaj dalej

Wystawowe lato

Upały i żar lejący się z nieba nie są w stanie nas powstrzymać Lato upłynęło nam pracowicie. Dla Miasta Stołecznego Warszawa zrealizowaliśmy kilkanaście superwystaw na Bulwarach nad Wisłą i w gablotach przy trasie W-Z. W trzech różnych lokalizacjach opowiedzieliśmy historię sportów wiślanych z początku XX w., przybliżyliśmy sylwetki absolwentów wolskiej szkoły Wawelberga, pokazaliśmy dziką przyrodę […]

Czytaj dalej

Wymieniamy kolejne tradycyjne słupy na nowoczesne

Plan inwestycyjny w toku – wymieniamy tradycyjne klejone słupy reklamowe na nowoczesne podświetlane nośniki. Kolejne trzy pojawiły się ostatnio wzdłuż ul. Marszałkowskiej i jeden przy ul. Nowy Świat.   Zgodnie ze strategicznymi celami, Warexpo w kolejnych latach planuje wymienić kilkadziesiąt starych nośników. Oba warianty nośników zostały zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego […]

Czytaj dalej

Ekrany w Kiosku Kultury – nowy rodzaj nośnika

W Kiosku Kultury pojawiły się trzy nowe ekrany – to efekt współpracy Warexpo i Ewejściówek. Dzięki nowym nośnikom warszawiacy i turyści będą mieli łatwiejszy dostęp do oferty kulturalnej i repertuaru stołecznych instytucji kultury.  Ekrany zamontowane są we frontowych witrynach kiosku i dzieki nowoczesnej technologii są bardzo dobrze widoczne w ciągu dnia, jak i po zmroku. Dodatkowym […]

Czytaj dalej

Podsumowanie 2017 roku

W 2017 r. sporo się u nas działo! Nowe nośniki, projekty, inwestycje i prawie 600 kampanii OOH. Dzięki temu możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 21% w stosunku do poprzedniego roku. Zobaczcie podsumowanie 2017 roku! Już pod koniec 2016 r. zanotowaliśmy 20-procentowy wzrost przychodów względem 2015 r. i nie zwalniamy tempa. 2017 rok to kolejny […]

Czytaj dalej

Marzenia o lataniu

Fotografie, filmy, eksponaty i niepokazywane dotąd szerokiej publiczności zbiory Aeroklubu Warszawskiego tworzą plenerową wystawę „Marzenia o lataniu. Warszawskie opowieści lotnicze”. Warexpo jest partnerem wystawy organizowanej z okazji 90-lecia warszawskiej szkoły lotniczej. Ekspozycję będzie można oglądać od 15 lipca na skwerze im. ks. Jana Twardowskiego w Warszawie, a w galerii DSH od sierpnia 2017 r. Warszawa […]

Czytaj dalej

Nowe podświetlane słupy już na ulicach Warszawy!

Na jednej z największych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane, smukłe i bardzo dobrze widoczne nowe słupy reklamowe zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Miasta st. Warszawy. Władze Warszawy zmierzają do ujednolicania formy nośników reklamowych. – Jesteśmy pierwszą spółką w branży OOH, która dostosowuje się do tych wytycznych. Nasz program inwestycyjny zakłada wymianę ok. 25 […]

Czytaj dalej

Marcin Ochmański – prezes Warexpo dla Marketer+

Jaki jest przepis na skuteczną komunikację i jak dobierać kanały informacji? O tym wszystkim mówi Marcin Ochmański prezes Warexpo w najnowszym wydaniu Marketer+ Tworząc kampanie reklamowe czy informacyjne bezwzględnie trzeba pamiętać o szacunku dla odbiorcy, który dzisiaj ma znacznie większą świadomość tego, jakie są mechanizmy reklamy i znacznie niższą tolerancję na źle dobrany komunikat. Dobra […]

Czytaj dalej

#galeriamiejskawarexpo przedstawia album „Warszawa. Warsaw”

W ramach #galeriamiejskaWarexpo wspieramy ważne projekty społeczno-kulturalne, przede wszystkim takie, które przyczyniają się do rozwoju i promocji Warszawy. Jedną z takich inicjatyw jest Album „Warszawa. Warsaw”, przygotowany przez zespół Autor Rooms, MamaStudio i dziennikarkę Agnieszkę Kowalską. Bohaterów Albumu możecie zobaczyć od 16 stycznia na naszych nośnikach. Klimatyczny i inspirujący Album „Warszawa. Warsaw” zabiera czytelników w podróż po niezwykłych miejscach […]

Czytaj dalej

Warszawskie kroje

Warszawskie Kroje to niekomercyjne przedsięwzięcie, w wyniku którego powstało dziesięć nowych krojów pism, stworzonych w oparciu o tradycje warszawskiej typografii. Powstałe fonty będą udostępnione za darmo, na otwartej licencji. Warexpo jest partnerem projektu. Inspiracją i podstawą dla nowych krojów było historyczne liternictwo stołecznych modernistycznych neonów, ręcznie wykonanych szyldów, reklam i murali z czasów PRL i […]

Czytaj dalej

Pasek narzędzi