Szukaj
Kategorie

Podsumowanie roku 2023

Miniony rok był dla nas przełomowym pod wieloma względami. Do naszego portfolio dołączyły wiaty przystankowe, zaczęliśmy wraz z Gemiusem tworzyć nowe standardy w OOH i powiększyliśmy znacząco zespół. Z przyjemnością zauważyliśmy również wyróżniający się w branży wzrost z przychodów z DOOH. To wszystko sprawiło, że wspólnie z naszym projektantem, Wojciechem Pawlińskim, przygotowaliśmy graficzne zestawienie najważniejszych aspektów działalności Warexpo.

Nośniki reklamowe na wiatach przystankowych trafiły do nas na podstawie umowy powierzenia z Miastem st. Warszawą. Jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży komercyjnej, w lipcu 2023 r. ruszyły pierwsze kampanie informacyjne dla Miasta st. Warszawa, prezentowane na 306 panelach reklamowych na wiatach przystankowych zlokalizowanych w całej stolicy. Promowały one m.in. programy społeczne i prozdrowotne, etapy realizacji budżetu obywatelskiego, prawidłową segregację odpadów i inne.

Wspólnie ze spółką Gemius, podpisaliśmy umowę, na mocy której Gemius przekazuje dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez stołeczną spółkę. Wyniki pomiarów na temat oglądalności OOH powstają w oparciu o metodologię badania Mediapanel, czyli jednoźródłowego i crossmediowego pomiaru Gemius.

Segment nośników DOOH rozwija się bardzo dynamicznie i przełamuje kolejne bariery. Zauważalny wyraźny wzrost dochodów na rynku, dotyczy również Warexpo. W 2023 r. przychody generowane przez nośniki DOOH wzrosły o 47% w odniesieniu do 2022 r.

Digital nie był jedynym wskaźnikiem wzrostu, który zanotowaliśmy. Z przyjemnością zawiadamiamy o rosnących przychodach spółki, które w okresie 2015-2023 wyniosły 109,5%. Chcąc wciąż się rozwijać, powiększyliśmy nasz zespół. W minionym roku powitaliśmy nowych pracowników m.in. w Dziale Marketingu i Komunikacji Społecznej oraz Dziale Operacyjnym. Do ekipy dołączyło także kilka nowych czworonogów, które dzielnie wspierają dwunożną ekipę.

Przeprowadziliśmy ponad 700 kampanii na naszych słupach, ekranach i wiatach dla 200 klientów. Wśród prezentowanych kreacji znalazły się wspaniałe projekty i wyjątkowe działania z zakresu creative OOH, które spotkały się z ogromnym odzewem mieszkańców i mieszkanek Warszawy. Interaktywne magnesy, kokardy narodowe czy zawieszki świąteczne, które tysiącami umieszczaliśmy na słupach, rozchodziły się, jak świeże bułeczki w chłodny poranek.

Niezwykle ucieszyło nas wyróżnienie w konkursie Kreatura za realizację kampanii creative OOH dla Centrum Komunikacji Społecznej Miasta Stołecznego Warszawy – artystyczną instalacją z neonami oraz interaktywnymi magnesami popularyzowaliśmy Konkurs im. Tadeusza Mazowieckiego.

Partnerowaliśmy też ważnym kampaniom społecznym. Namawialiśmy do aktywnego uczestnictwa w wyborach, badania się, jak również zwiększenia świadomości prawnej osób LGTBQ+.

Już teraz mocno pracujemy, by kolejne zestawienie wyszło jeszcze lepiej!

Inne artykuły

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content